Gratis verzending binnen België vanaf €40,00 of gratis afhalen in Antwerpen op afspraak

Frequently asked questions

1. Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
  • Kan ik mijn bestelling versturen als cadeau?
  • Kan ik er voor zorgen dat er geen factuur of bestelbon wordt meegestuurd in de doos?

2. Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling? Wat nu?
  • Worden er verzendkosten aangerekend?
  • Kan ik mijn cadeau laten verzenden naar een ander adres dan mijn eigen adres?

3. Retourneren

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?

1. Bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling versturen als cadeau?

Dat kan zeker! Al onze geschenkpakketten zitten altijd in een mooie geschenkdoos. Deze geschenkdozen steken we vervolgens in een verzenddoos zodat je cadeau mooi en verzorgd aankomt.

Kan ik er voor zorgen dat er geen factuur of bestelbon wordt meegestuurd in de doos?

Ja hoor, dit is geen probleem. Alle administratie loopt digitaal dus wij steken geen factuur of bestelbon in onze dozen.

2. Levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen ons uiterste best om bestellingen te verwerken en te bezorgen aan Bpost binnen de 3 werkdagen. Bpost levert onze pakketjes doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Vanaf het moment dat wij je pakketje aan Bpost hebben bezorgd, ontvang je van Bpost een Track&trace code. Op deze manier kan je je pakketje volgen en weet je precies wanneer je het kunt verwachten.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling? Wat nu?

Wij sturen jou automatisch een email naar het emailadres waarmee de bestelling werd geplaatst. Moest je deze niet meteen terugvinden, kan je best je spam folder even controleren. Via de accountpagina in onze webshop kan je ook je bestelling controleren.

Worden er verzendkosten aangerekend?

Voor bestellingen onder de €40 rekenen wij 4,95 EUR verzendkosten aan. Bestellingen boven de €40 genieten van gratis verzending. De eventuele verzendkosten worden ook steeds vermeld bij het afrekenen van de winkelwagen.

Kan ik mijn cadeau laten verzenden naar een ander adres dan mijn eigen adres?

Ja hoor, je kan een verzendadres invullen dat afwijkt van het factuuradres. Zo kan je je cadeau rechtstreeks naar de gelukkige sturen!

3. Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Aangezien onze theekokers gepersonaliseerd worden, zijn deze niet retourneerbaar. Indien er iets is misgelopen met jouw bestelling, horen wij het uiteraard graag en zoeken we naar een geschikte oplossing. In dit geval contacteer je ons best via info@identithe.be.

Niet-gepersonaliseerde producten kunnen enkel geretourneerd worden indien ze ongeopend en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.,

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Onze excuses dat we een fout hebben gemaakt bij het inpakken. Neem gerust contact op via info@identithe.be zodat we dit kunnen rechtzetten! 

scroll to top

Zoek een product